درد عشق
just for you
marg
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم که خوشتون بیاد.بای1

پيوندها
رفیق با معرفت
ماتمکده عشاق...@
درد...زندگی...درد
(✿◠‿◠) ♥roman ♥ (✿◠‿◠)
love&hate
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان just for you و آدرس elahe650.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 18405
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
elahe

آرشيو وبلاگ
آذر 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 18 آذر 1392برچسب:, :: 18:57 :: نويسنده : elahe

پیشم نیاد بگید که رفت مسافرت بگید شماره ای نداد یه جور بگید که اخرش از حرفاتون  هول نکنه طاقت ندارم ببینم به قبر من نگاه کنه دونه به دونه عکسامو بردارید اتیش بزنید هر چی که خاطره دارم برید و از بیخ بکنید نزارید از اسم منم  یک کلمه جا بمونه نمیخوام هیچ وقت تنمو توی گورم بلرزونه  برو اتیش به قلب من نزن بزار نگاهت از یادم بره بزار واسه همیشه قلب من چال بشه با من کلی خاطره  برو نمیخوام ببینی خونه ی من خالی شده همدم من به جای تو ریگهای پوشالی شده اونکه میگفت میمرد برات دیدی راست راستی مرد رفت و همه خاطره شم به خاطرت برداشت و برد بهش بگید نشسته پات بهش بگید نیومدی بگین هنوز دوست داره با اینکه قیدشو زدی    خاکم نکنید بزارید اونم برسه بزارید اونو ببینم وقتی به حرفم میرسه خاکم نکنید هنوز عشقم رو ندیدم اینهمه اماده شدم یه کفن دورم کشیدن تابوت منو بزارید اونم بگیره حس کنم عاشقمه وقتی  که گریش میگیره اشکای اونو کی به جای من کنه پاک خداحافظ عشقم که منو بردن زیر خاک خاکم نکنید بزارید اونم ببینه پیکر اشفته ی من بی رمق روی زمینه خاکم نکنید بش بگین حالا که  مردم تو این جشن خشک و خالی اونو به خدا سپردم بعد رفتن من دو سه روز تنهاش نزارید روی سنگ قبرم اینه و شمعدون بزارید میبینی چی شد عشق ما دو تا عاشق تو مرد ...


نظرات شما عزیزان:

:(
ساعت19:04---25 آذر 1392
سلام عزیزممممممممممممم وبتتتتتتتتتتتتتتتت فوق العاده ستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت تتت

zoha
ساعت19:51---23 آذر 1392
slm aZzam
merC ke be webam sar zaD
age mayel be tabadol hasT mano belink
khoshal misham
bazam behem sar bezan
bye aZzm


مهدی
ساعت10:53---21 آذر 1392
سلام الهه جان اومدم وبت لینکم کن و بگو تا بلینکمت در ضمن وب زیبایی داری قالبتم ک مث قالب خودمه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: